onsdag 22 juli 2015

Allt för länge sedan!!!!

Nu har det gått väldigt lång tid sedan jag skrev något senast. Det har hänt så mycket saker så jag skall försöka få med allt.

I april lämnade Bärta (Little Frogs Estola La Mancha) oss i stor saknad och tomheten är fruktansvärt stor. Hon och jag delade liv i 10 år, vilka minnen vi har skapat :)


sen bestämdes det att lilla Cerise (Ronjastaff's Lady Million) från kennel Ronjastaff's i Norge skulle flytta hem hit. Vilken lite stjärna hon är
Tack Inger för denna lilla tjej <3 p="">

Samtidigt som jag hämtade hem denna lilla gjordes det en parning mellan Hulda (Tadpoles Dysnomia) och Diego (Quantum Ambassador Sun) <3 p="">


Dessa valpar beräknas komma den 14 augusti. Tack snälla Inger för att jag fick förtroendet att låna denna ljuvliga hane.

Sen var det dags för nästa stora sak!!! Lemmy (Little Frogs Valgrande Barbaresco) blev min och flyttade hem. Detta är en fullständigt ljuvlig hane som ju är pappa till min I-kull


Och till sist så kom det ett mail från Danmark och Cathrine. Buddy (Rochamgo's Gallant Garvin) nu är röntgad på höftar och armbågar, samt OCD



Buddy fick HD: B/C, ED: A/A
inget påvisat på OCD
Tack snälla Cathrine & Emre för att ni tar så väl hand om lillkillen <3 p="">





Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa