torsdag 19 augusti 2010

Bianca flyttar

På lördag flyttar Bianca till Norrköping eller rättare sagt Åby, hem till Marina, Göran Lilly och Kenny. Anledningen till att Bianca flyttar är att hon inte finner sig till rätta i flocken som är här hemma och jag vill inte att någon hund här hemma skall känna sig utanför.

Bianca har även börjat ifrågasätta Bärta i hennes ledarskap, och det är inget jag vill utsätta någon av dom för eftersom Bianca skall kunna komma hem utan tjafs när det är dags för valpar m.m.

Familjen som Bianca skall flytta till älskar henne väldigt mycket och hon kommer att vara ensamhund. Mycket älskad och väl omhändertagen kommer hon att bli. När det väl var bestämt att Bianca skulle flytta har mina känslor åkt berg och dalbana, men jag vet att det är detta som är bäst för henne. Eftersom vi känner familjen som skall ha henne så vet jag också att jag kan hälsa på när som helst.

Tack Marina och Göran för att ni vill öppna ert hem för min älskade prinsessa.

1 kommentar:

Frideborg sa...

Tack Nina! det värmer och hon kommer vara prinsessa här med kan jag lova. Vi är inte på andra sidan jordklotet och vi kommer hålla kontakt hela tiden, både med samtal, bilder och sen ska hon ju paras och allt det runt omkring. Så vi kommer vara som en stor familj. Ni betyder så mycket för oss. Jag förstår din sorg och tycker du är stark som lämnar bort din lilla sessa till oss. Hon är efterlängtad här och med dina goda råd emellan varven så kommer allt vara toppen, för som mentor i staffar är du fantastisk. Det är dig vi kommer lyssna på i första hand. Tack för ditt förtroende.
Älskar er.
Kram Marina

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa